دانلود انواع نرم افزارها و...رایگان

این وبلاگ ازبهترین نرم افزارهابرای دانلودشما عزیزان میباشد.باتشکر نظرسنجی یادتون نره

دانلود انواع نرم افزارها و...رایگان

این وبلاگ ازبهترین نرم افزارهابرای دانلودشما عزیزان میباشد.باتشکر نظرسنجی یادتون نره

نسخه ی رایانه ای فوتبال دستی Foosball Maniac


همه ما حتما بارها فوتبال دستی های قدیمی را دیده ایم که هیجانی فوق العاده را برای طرفین مسابقه به همراه می آورد، بازی بسیار جذاب و مفرحی که نهایت هیجان و سرعت در بازی را به همراه دارد. این بازی که نوعی ورزش هم تلقی می شود هنوز هم در میان جوانان رایج است اما به طبع با پیشرفت علم و تکنولوژی استفاده از این بازی به عنوان سرگرمی کمتر شده است، شاید کمتر بتوان کلوپ هایی را یافت که هنوز هم با فوتبال دستی های خود به استقبال جوانان بیایند، به همین دلیل شاید بد نباشد که برای یادآوری هم که شده یک نمونه از فوتبال دستی ها را به شما کاربران سایت آسان دانلود معرفی کنیم اما این بار به شکل یک فوتبال دستی نسخه رایانه ای، این بازی مفرح که Foosball Maniac نام دارد هیجان همان فوتبال دستی های قدیمی را برای کاربر به همراه می آورد. محیط این بازی که کاملا سه بعدی طراحی شده است بسیار شبیه و همان فوقبال دستی های قدیمی نیز می باشد. Foosball Maniac که از گرافیک بسیار مناسبی نیز بهره می برد به سادگی قابل نصب و اجرا بوده و اما انجام بازی به همین سادگی ها نیست و کسی می تواند از انجام این بازی لذت ببرد که هم سرعت عمل خوبی داشته باشد و هم این که در لحظه مناسب بهترین انتخاب را در دسته ها به کار ببرد. این بازی برای تمامی سنین نیز مناسب بوده و همه می توانند از انجام این بازی هیجان انگیز اوقات فراغت خود را سپری کنند. در این بازی کاربر تنها باید باید ماوس و صفحه کلید رایانه به بازی بپردازد و نیاز به تنظیمات خاصی وجود ندارد، البته می توان با انجام تنظیمات هم بازی را آن طور که مورد پسند است تغییر داد.

پیشنهاد می کنیم این بازی هیجان انگیز را که از حجم پائینی هم برخوردار است دریافت نموده و از بازی با آن نهایت لذت را ببرید. در آخر هم برای ادای حق کپی رایت، لینک دانلود و مطلب این بازی از وبلاگ دنیای شیشه ای ذکر شده است.

قابلیت های کلیدی بازی Foosball Maniac:
- محیط کاملا سه بعدی بازی
- گرافیک بسیار مناسب و نزدیک به واقعیت
- حجم پائین و سهولت در نصب و اجرا
- قابلیت اعمال تنظیمات برای اجرای راحت تر بازی
- مناسب برای تمامی سنین
- استفاده از ماوس و کیبورد به منظور انجام بازی
- محیط کاملا شبیه سازی شده این بازی
- نهایت هیجان در انجام بازی
- و …

ادامه مطلب ...

Alleysoft AutoRun Design III 6.0.1.8 Portable - نرم افزار طراحی


امروزه اتوران سازی بخش مهمی از فرآیند ساخت سی دی و دی وی دی های مالتی مدیا یا چند رسانه ای را تشکیل می دهد و کسانی که بخواهد در این زمینه موفقیت کسب کنند می بایست با اتوران سازی یا اجرای اتوماتیک دیسک آشنایی داشته باشند. این کار به صورت حرفه ای و از طریق برنامه نویسی های طولانی و اختصاصی ممکن می شود. اما در دهه ی اخیر شرکت های نرم افزاری برای ارایه ی نرم افزار اتوران ساز تلاش فراوانی نموده اند که نمونه های بسیار قدرتمندی نیز ارایه شده است.
نرم افزار قدرتمند Alleysoft AutoRun Design III که سایت دانلود نرم افزار رایگان امروز شما را با آن آشنا می سازد یکی از این برنامه ها است که شما را قادر خواهد ساخت بدون دانستن برنامه نویسی و نوشتن یک خط کد برنامه ی خود را اتوران ساخته و روی دیسک رایت کنید. در این نرم افزار آبجکت ها (اشیاء) به صورت ابزاری در منویی در اختیار کاربر قرار می گیرد که کاربر را قادر میسازد تا با تعیین مقدار هر آبجکت به راحتی آن را کشیده و در محل مورد نظر صفحه قرار دهد.

امکان گرافیکی و اختصاصی ساختن این نرم افزار نیز از امکانات فوق العاده برنامه می باشد. این نرم افزار همچنین دارای استایل ها و قالب بندی های آماده می باشد که به راحتی می توانید از طریق اختصاصی کردن این قالب ها در سریع ترین وقت ممکن بهترین نتیجه خروجی را دریافت کنید. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی اتوران خود را طراحی و در سریع ترین وقت ممکن بر روی دیسک رایت نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود راحت و بی دردسر با Orbit Downloader 4.0.0.11 Final

Orbit Downloader 4.0.0.11 Finalیک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همینطور بسیار سبک طراحی شده است. Download کننده Orbit بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریبا قادر به ِدانلود هر چیزی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئنا چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز برنامه نسبت به برنامه های مشابه میتوان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان میتوان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمیتواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و ++Grab را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

ادامه مطلب ...

دانلود کرک windows-7

پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون دراینترنت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای ین ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت ملی دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز ویندوز ۷ بپردازیم. فعال ساز ی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و ۱۰۰ درصد کار می کنند. جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت cFosSpeed v6.50.1810


با بهینه سازی و مدیریت بر قسمت های مختلف اتصالات اینترنت میتوان تا حد بسیار بالایی در افزایش سرعت تاثیر گذار بود. به هیمن منظور نرم افزاری را امروز در وب سایت ملی دانلود برایتان آماده کرده ایم که میتواند سرعت اینترنت شما را بهینه سازی کند. نرم افزار CFosSpeed با بهره گیری از تکنولوژی جدید Traffic Shaping به منظور بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت قادر است تا با برسی رفت و آمد داده ها به آنها نظم و ترتیب ببخشد و نیز با ایجاد تغییرات در تنظیمات شبکه تا حد ممکن سعی کند تنظیمات مربوط به سرعت را در حداکثر مقدار خود قرار دهد که نتیجه ی آن افزایش محسوس سرعت اینترنت خواهد بود. همچنین شما با استفاده از این برنامه می توانید با کمترین Ping بیشترین پهنای باند را در اختیار داشته باشید. از این نرم افزار میتوان در شبکه هایی نظیر Cabel and DSL ,Narrow band: Modem and ISDN ,DSL/PPPoE ,DSL/PPPoA (VCmux and LLC) ,DSL/PPTP ,VDSL ,Cable ,ISDN ,IP over AAL ,RFC1483/2684 bridged استفاده کنید. یکی دیگر از کاربرد های این برنامه قابلیت مدیریت ارسال اطااعات از موبایل به کامپیوتر و بلعکس می باشد که میتوان در شبکه های UMTS, HSDPA, GSM, GPRS, HSCSD از آن استفاده نمود..
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است …

ادامه مطلب ...